FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj     
kojarzy mi sie z prostytutka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ....::::Je╝d╝cy Apokalipsy::::.... Strona G│ˇwna :: Wszystko ;]
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Brat Armageddonu



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 765
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 21:34, 09 Kwi 2014    Temat postu: kojarzy mi sie z prostytutka

Aksamitna to chyba normalne dolegliwo┼Ťci ja w nocy te┼╝ kiepsko sypiam...nie wygodnie mi ju┼╝ a po kolejne jestem ca┼éy czas jaka┼Ť poddenerwowana...chyba stres przed cc mi si─Ö udziela.
[link widoczny dla zalogowanych]
MCV - 95 N:80-94
9)DJ Virus - Masterz Of Bass (Blutonium Boy Hardstyle Mix)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i czy nie wyglada np to zle ze masz nienaturalna roznice w dlugosci nóg i tułowia? [link widoczny dla zalogowanych] 12 kilo mniej - to bardzo ładnie Też bym tyle chciała, czy się uda?
Potem postanowilam brac tabletki anty.Ale tylko 2 miechy poniewaz moje libido spadlo do zera i bylam baaardzo nerwowa.(wiem,ze trzeba brac na probe 3 opakowania, ale i tak ok pol roku odczuwalam konsekswencje wziecia 2 listkow tego swinstwa). \Pamiętam też pytanie: Bo cos obilo mi sie o uszy Na poczatek dnia 40 minut aerobiku +170 brzuszków Dzień dobry kolezanki Mam pytania czy wasz skóra na brzuchu tez robi sie obwisla???;/bo moja zaczela dlatego musze ostro pocwiczyc Już wole wyrzucić te 300 złotych na klamerki niż męczyć sę i jeszcze miec ochydne paznokcie. [link widoczny dla zalogowanych]
Oczy potrafi─ů powiedzie─ç wi─Öcej ni┼╝ s┼éowa realizuje reportaz na ten temat My┼Ťl─Ö ┼╝e w nied┼éugim czasie rozja┼Ťni─Ö sobie je pasemkami. [link widoczny dla zalogowanych] Taki zabieg jest w┼éa┼Ťciwie bezbolesny, bo rozje┼╝d┼╝anie cellulitu malutkim wa┼éeczkiem z igie┼ékami, kt├│re nak┼éuwaj─ů sk├│r─Ö, nie mo┼╝e bole─ç Nie pozby┼éam si─Ö cellulitu ca┼ékowicie, ale jestem dopiero po dw├│ch wizytach. Mo┼╝e ┼║le zapyta┼éam, chodzi┼éo mi w kt├│rym s─ůdzie sk┼éada┼éa┼Ť dokumenty, czy w Warszawie czy nie, ale je┼Ťli tego nie chcesz powiedzie─ç czy nie mozesz to ja to rozumiem. Jezeli bedziesz konsekwentna i nie zalamiesz sie pierwszymi niepowodzeniami to nie ma mozliwosci, zebys pracy nie znalazla.
[link widoczny dla zalogowanych]
Trafiłam na ATF a teraz na ECKS .....i co mam wybrać???
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e to ┼Ťmieszne, ale czyta┼éam, ┼╝e aby zaj┼Ť─ç w ci─ů┼╝e trzeba obra─ç pewne pozycje.
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzidziuch, jak Ci ida poszukiwania?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie obwiniaj sie za nic, racjolnajnie i spokojnie oceniaj sytuacje. I jest to tak samo groźne jak przyspieszone bicie serca które wynosi jedynie ok 4-5 uderzeń na minutę a jest przy LIDZIE obserwowanlne !!
[link widoczny dla zalogowanych]
i spoci┼éam sie tylko troch─Ö a dzi┼Ť nawet nie mam zakwas├│w..........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Efekty nawet po jednym zabiegu s─ů spektakularne.Niestety zabiegi s─ů do┼Ť─ç bolesne.
stoponiowe dodawanie obciazenia - tutaj o to chodzi!
[link widoczny dla zalogowanych]
Te┼╝ nie wiedzia┼éam co najpierw i doczyta┼éam, ┼╝e po ─çwiczeniach takich jak s─ů w skalpelu wskakuj─ůc na orbika od razu spalamy t┼éuszcz, bo to 20-30 minut kt├│re musi min─ů─ç ┼╝eby t┼éuszcz zacz─ů┼é si─Ö spala─ç w┼éa┼Ťnie mija podczas skalpela.

Dziewczyny czy wy też tak macie? [link widoczny dla zalogowanych] Trzeba długo masować włosy by zetrzeć farbe.
Ja dzi┼Ť 11dzie┼ä zaliczy┼éam 10 powt├│rze┼ä ci─Ö┼╝ko jest mega jak dla mnie i te┼╝ si─Ö w┼éa┼Ťnie boj─Ö, ┼╝e nie dotrwam do ko┼äca jak na razie 1dzie┼ä przerwy tylko mia┼éam albo a┼╝. Dopiero w├│wczas z tymi wynikami do specjalist├│w!TYLKO JAKICH ????pozdrawiam! Ale napewno troch─Ö poprawa jest jednak na super odm┼éodzenie nie licz─Ö. Ta rodzina by┼éaby fikcj─ů. juz dawno o tym slyszalam!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
banany i odt┼éuszczone mleko. To chyba i tak dobry bilans tez muzulmanin, tyle ze nie ma czarnych wlosow (oczywiscie najpierw mowil mi ze jest z Jugoslawii a ja nie wglebialam sie w temat)... Kolega sam z siebie si─Ö ┼Ťmia┼é jak stwierdzi┼é p├│┼║niej nie dzia┼éa┼é logicznie dodam ┼╝e nie ma arahnofobii Sally Hansen sa w POlsce. na poczatku nosilam, ale kiedy brzusek byl naprawde duzy, wyciagnelam... mam podobn─ů sytuacj─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
przy piciu sokow i jedzeniu warzyw.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jezeli sa podstawy to uniewaznienie moze uzyskac jedna strona, podobnie jak rozwod i separacje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ko┼Ť─ç mi si─Ö z┼éama┼éa zaraz po zdj─Öciu aparatu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mamo bli┼║niak├│w - gratulacje dla Stasia! nie ┼éatwe bedzie pozbycie sie tego co nagromadzi┼éa┼Ť...
[link widoczny dla zalogowanych]
Mateusza 19, 12 m├│wi wyra┼║nie [...] s─ů i tacy bez┼╝enni, kt├│rzy dla kr├│lestwa niebieskiego sami zostali bez┼╝enni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zrobila jej to zwykla krawcowo, i chyba dosc niedrogo.
[link widoczny dla zalogowanych]

co mam powieidzie─ç,5 dni temu mia┼éam czarne w┼éosy, kt├│rych nie znosilam. [link widoczny dla zalogowanych] Nie faszerujcie si─Ö lekami, polecam k─ůpiele i zio┼éa.
Czuje zwi─Ökszon─ů termogenez─Ö i ci─ůgle mi gor─ůco. narazie w miare ok jest duzo lepiej niz pierwszy czy drugi raz czasem mi cos zapachnie ale jest dobrze ja mysle zeby zrobic tez z 10 do 14 dni zobaczymy jak to bedzie pozdrawiam trzymaj sie fanka Je┼Ťli przez te 3 dni nie oszukiwa┼éa┼Ť, to schudniesz 2-3 kilogramy. widze ,ze wyciagnelas stary watek Nie musisz skupia─ç si─Ö na liczeniu i zastanawia─ç si─Ö, kt├│re teraz ─çwiczenie jest nast─Öpne Rewelacja! [link widoczny dla zalogowanych]
Wkurzaj─ů mnie podczas jedzenia, bo odchodz─ů od sto┼éu, ┼╝─ůdaj─ů natychmiast np kanapki, picia itd. potem tylko do wody wlewasz troche soku z cytryny Normalnie najlepiej ich nie masowa─ç, bo to powoduje przyspieszenie wch┼éaniania preparatu. Krokiety s─ů rewelacyjne. ale nie umia┼éem, st─ůd metoda liczenia. Dla mnie to jest dziwne ze tak silne leki podaje lekaz w ten sposob przeciez trzeba organizm przyzwyczaic ja mialamzlecenie 3 dni wieczorem 1/2 t. Ksiazka o tym doskonale mowi, bo jest to dieta dla zdrowia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo jestem tego ciekawa a nie mog─Ö znale┼║─ç w internecie nigdzie ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny ktore smarowa┼éyscie czyms swoj─ů t─ů blizn─Ö to od kiedy tak mniej wi─Öcej to robi┼éyscie ile czasu po zabiegu??
[link widoczny dla zalogowanych]
Kogo to obchodzi?
wszyscy sa zachwyceni moim kolorem i strzy┼╝eniem, jeszcze nie mia┼éam takiej fryzury, faceci sie za mn─ů ogl─ůdaj─ů jest super!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
POWODZENIA - NAJGORSZE JUZ ZA CHWIL─ś B─śDZIE ZA TOB─ä!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Zrobiono mi zewnetrzne usg, na którym widać było wyraźnie, że prawy jajnik jest dwa razy większy niż lewy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co prawda ogarn─Ö┼éam si─Ö w p├│┼é minuty, rozlu┼║ni┼éam mi─Ö┼Ťnie ud i ┼éydek, wsta┼éam i zapomnia┼éam o tym, ┼╝e w og├│le ─çwiczy┼éam, ale te ostatnie cykle - masakra.
nawet jak zmniejszysz biust to na staniki nie będziesz wydawać mniej, bo dobry biustonosz kosztuje tyle samo, niezależnie od tego, czy on ma ubierać maleństwa 75D czy spory biust typu 65GG.
Polecam wybrac si─Ö do salonu na korolkowej Jest tam szeroki wyb├│r zabieg├│w kosmetycznych.

to jest bardzo wa┼╝ne przy zabiegach itp.pozdro!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Do tego pozytywny test....
meczy mnie juz to... :/ Niepotrzebnie została zasiana panika. Z drugiej strony, odnoszę wrażenie, że przygotowałam się dostatecznie dobrze. witam wszystkich Duzo pracuje i nie zawsze juz mam czas na swoje treningi.. [link widoczny dla zalogowanych]
A dok┼éadnie jakie diety?? zdarza mi si─Ö trafi─ç na co┼Ť dobrego jako┼Ťciowo w vero modzie Login: zapa┼Ť─ç w sen zimowy ? 9 lat chodz─Ö z guzem to p├│┼é roku w t─ů czy w t─ů nie zbawi mnie Jak by co┼Ť to ja cz─Östo tu jestem,wi─Öc odposz─Ö jak bedziecie chcia┼éy pogada─ç Mi na skurcze nog pomagal wspomniany sok ze szpinaku powyzej.
Mi rowniez zdjeli aparat ale narazie przez 2 tygodnie nie moge chodzic bo jeszcze kawalek kosci sie zrasta + po tych drutach.
i juz nie mial lampy ani Alladyna,z ktorym sie zaprzyjaznil
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale to nie ma nic do rzeczy.
Szczepienia zaczn─Ö dopiero ok.
czy s─ů tam jakie┼Ť czterdziestki?


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ....::::Je╝d╝cy Apokalipsy::::.... Strona G│ˇwna :: Wszystko ;] Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
     ....::::Je╝d╝cy Apokalipsy::::....:      
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin